Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Miért cigiztem???

2012.01.02. 22:03 :: Paco

... Csak. Mert szerettem füstölni.

Komolyan! Aki nem dohányzott rendszeresen, annak hiába is beszélnék, de aki füstölt mint egy gyárkémény, az tudja miről beszélek. Megfogni a cigit, betenni a szádba, a tűz melegségét szinte érzed az arcodon, ahogy közelíted az öngyújtót a tökéletesen megsodort cigihez. Majd egy mély slukk... Becsukod a szemed, hátrahajtod a fejed és kifújod a füstöt.

Még mostanában is soxor álmodom ezzel. Szörnyű.

De ami igazán szörnyű az az, hogy három és fél hónap teljes füstmentesség után sem tudtam volna elmondani a Török és a tehenek egy versszakát egy levegővétellel. A végén örültem, hogy hazaértem. Pedig útközben sok szép házat láttam, szép díszvilágítással. Nem is voltam sokáig távol, összesen 9 (kilenc) percet tudtam futni, de...

1.300m - EZERHÁROMSZÁZ MÉTER volt csak. Jaj... Ha figyelembe veszem a koromat és arányosan megnövelem a távolságot 12 perchez, akkor is gyenge minősítésem lenne a Cooper-teszten.

Van hova fejlődni. Ez van.

Holnap elindítom a stoppert és nem csak kb lesz a köridő. Akkor talán rövidebb idő alatt teljesítem. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr243514993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása