Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

I'm jogging in the rain

2012.01.19. 22:20 :: Paco

18. nap

"I'm singing in the rain" énekelhettem volna ma este, de pontosabb lett volna ha kicsit módosítva: "I'm jogging in the rain" :) Bocs.... :D Engesztelésként itt az eredeti:

Nagyon nem jó esőben futni. A Kedvesem óvott tőle. Le akart beszélni az esti futásról, mondván hideg van, esik az eső is. Nem kellene menni...

De kemény voltam, mint a vídia. Elindultam. Fújt a szél, kavarta a cseppeket. Kétszáz méter megtétele után le kellett vennem a szemüvegem, mert nem láttam át rajta. Fázott az arcom, de nem adtam fel. Rambo is kinn maradt az erdőben, nekem is menni kellett tovább. Az első kör ettől függetlenül teljesen jó időt hozott, 11:16 1.840 méterre

A második kör viszont katasztrófa lett. Erősödött az eső, de mentem tovább. Három keresztutca le, kétszer bal és vissza. Teljesen szembe... Másfél keresztutcát erőltettem, azután leálltam. Ez van. Majd bepótlom a futás.

Az ebéd viszont nagyon jó lett! :) Chilis bab by PACO. Talán az eddigi legjobb. Hús nélkül készült természetesen, mivel keményítőnap van, de nem is hiányzik belőle. Nagyon finom! Kóstoljátok meg! :D

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr963591587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása