Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Ismét chilis bab :D Mert megérdemlem

2012.01.23. 22:03 :: Paco

22. nap

Keményítőnap, vagy inkább zöldségnap.

Elég széles a választék, amit ilyen kor az asztalra lehet tenni.

Gondolkoztam-elvetettem az ötletet. Megint gondolkoztam-ismét elvetettem az ötletet. Miután ezt néhányszor végigjátszottam, elkezdtem recepteket nézegetni, de mindig szembe jutott múlt hét csütörtök, amikor chilis babot főztem. Brutális adag lett, Fagyasztottam le belőle... Folytassam? :) Igen... Elő kellett vennem. Csak rizsát főztem ki hozzá és kész is volt az ebéd. Ma is hibátlan volt. :D YEAH! Sajnos elfogyott...

Így ma csak Jujóka vacsoráját örökítettem meg, berétet sütött. Azt a változatot, amit még nem láttam sehol, viszont lehet enni ezeken a napokon is. Majd egyszer kikerül annak is a receptje.

Tegnap ahogy gyanítottam, kicsit fölfele mozsult a súlyom. Kereken 75,0 kg voltam a szokott időben és a szokott helyen. Majd szerda lesz a gyümölcsnap, ezért csütörtök reggeli mérés lesz megint mérvadó, akkor fejeződik be megint egy ciklus, azután már csak négyet kell aludni és indul egy víznap.

A futás nehezen indult, de az idő jó lett. Meglepődtem, azt hittem a mai lesz a leggyengébb 3+3+1 (4.420 méter), ezzel szemben bő fél perccel gyorsabb voltam, mint tegnap. 28:10 lett a vége. Pedig az elején fájt a térdem, a lágyékom, kiment a bokám a harmadik lépésnél, vagyis nem indult jól, A második kör visszavezető ágán kezdtem élvezni a futást. Ehhez képest meg pláne örülök a mai eredménynek.

Mára ennyi, jó éjt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr723741949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása