Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Isten hozott Téged is a blogomban. :)

2012.01.02. 13:03 :: Paco

1. nap

Őszintén remélem, hogy március végén majd röhögve fogom visszaolvasni az egész blogot és a hozzászólásokat a küzdelmeimről. Ez még csak az első nap, de máris elegem van belőle.

Az ok, hogy másodikán kezdjük nagyon egyszerű. Imádunk enni, finomakat és sokakat és tudtuk, hogy az év első napján (ami ugyebár piros betűs ünnep) még sok kaja lesz a hűtőben, amit vétek lenne kidobni.

"Inkább pocsékba menjen, mint kárba" tartja a mondás. Mi is ehhez igazodtunk. Valamint ahhoz, hogy az év eleji fogadalmakat nehéz betartani.

A tények: 170 cm magas/alacsony vagyok. Tavaly március végén még 64-65 kg voltam, tegnap és ma reggel már 80,3 kg. Úgy éreztem, hogy a ki nem tűzött célt, azt, hogy meghaladjam a nyolcvanat sikerült elérnem. Az emeletre már nem akarok felfutni, ami pedig csak 18 lépcsőfok, mert akkor mély levegőket kell vennem a kölkök ajtajai előtt mielőtt bemennék. :) Pedig már nem is cigizek. Erre egyébként valahol büszke vagyok, napi másfél doboz kék multit raktam le egyik napról a másikra szeptember közepén és még csak nyűgös sem voltam nagyon. Komolyan. :)

Azt már elég régóta tudom, hogy a gyereket nem a gólya hozza. :) Ehhez hasonlóan azt is tudom, hogy kevesebb energiát kell bevinni a szervezetbe, mint amennyit felhasználunk, akkor fogyunk. Ezért elhatároztam azt is, hogy mától kezdve futni fogok minden este! (Nem röhög!) Az egyik volt kolléganőm bejegyzéseit irigykedve olvasom a facebookon, hogy mennyit futott mennyi idő alatt. Megígértem magamnak, hogy ha a diéta végéig kibírom a futást is és megállás nélkül eljutok 10km fölé, akkor meglepem magam egy Nike+ cipővel. :)

 Most még úgy tervezem, hogy naponta legalább egy poszt lesz (futás után), amiben leírom, hogy mit ettem aznap illetve mennyit futottam.

 

Ps.: Fogalmam nincs jelenleg, hogyan kell beállítanom a kommentelési lehetőséget, majd lesz az is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr143513537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása