Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Finom süti vacsorára

2012.01.16. 22:22 :: Paco

15. nap

Tésztanap. Kifejezetten szeretem. Bár ezt már mondtam. :) A tésztát szeretem minden változatában. Ma például grízes tésztát ebédeltem, ami megint csak nagyon finom lett. A reggelit már csakazért nem eméítettem, mert nem nagyon lehet variálni. Minden reggel ugyanaz: gyümölcs (holnap ráadásul gyümölcsnapom lesz) és kávé.

Viszont a vacsora... SÜTIII!!! :D 21,5 dkg és egy csík keserű csoki. Jelen esetben 85% kakótartalommal.

suti.jpg

  1. A csillagok és karikák: linzerek Jujóka féle eperlekvárral megtöltve.
  2. A szívek csoki nélkül: mézes puszedli
  3. A szívek csokival: mint a 2. pont azzal a kiegészítéssel, hogy eperlekvár van a pusedlin, arra ráragasztva egy vékony (kb. 3 mm-es) marcipánréteg és a végén leöntötte megolvasztott csokival
  4. Keserű csoki: keserű csoki

A karikák közötti szívecskén lévő csokibevonaton kivált a kakaóvaj, de mint tudjuk: a termék élvezeti értékét nem befolyásolja. :) És valóban nem. Nagyon finom, de tömény vacsora volt. "Csak" 21,5 dkg aminek a vége nehezen ment le.

Summa summarum: finomakat ettem.

Statisztika a végére

  • testsúly: 76,1 kg
  • futás: 3+3+1 :D vagyis 4.420 méter 28:13 alatt!

Tessék gratulálni! Pontosan két hete kezdtem futni, akkor a sokkal rövidebb táv is nagyon kikészített. Ahhoz képest most 3,4-szeres távot futottam arányaiban is gyorsabban és nem láttam csillagokat sem. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr903556748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása