Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Pink Pig

2012.01.24. 23:18 :: Paco

23. nap

A kép láttán messzemenő következtetéseket levonni nagyon-nagy hiba lenne. Mindenkit arra kérek, hogy ne tegye! :)

Nem azért raktam be, mert malacnak (disznónak) érezném magam... Pláne nem rózsaszínű malacnak... :D

Egyszerűen megláttam az oviban a "Munkáink" vagy "Amikre büszkék vagyunk" vagy "APANYA, ezt most csináltam!" falon Dorina munkáját. Valójában fogalmam nincs minek nevezzem azt a parafatáblát az ovi folyosóján, amire kirakják a hét termését, amit azután a kölkök büszkén mutogatnak, a szülők pedig még büszkébben mosolyognak és legeslegbüszkébben berakják egy posztba, hogy mindenki láthassa.

Mivel a kislányom még nem töltötte be a 18. életévét, nekem, a szülőnek kell képviselni az érdekeit minden területen. Például a művészeti alkotásai után járó jogdíjas ügyek intézését is. Ebben az esetben ezért úgy döntöttem, hogy közkinccsé teszem, azzal a kikötéssel, hogy a kép bármilyen további felhasználása csak változatlan formában, Dorina nevének feltűntetése mellett lehetséges. :)

Ezek után jöhet a nagy mű, amire csak és kizárólag elismerő szavakat vagyok hajlandó elfogadni.

pig.JPG

A malac jobb fülén Dorina jele látható, aki nem ismerné fel, az egy tulipán és nem a kislányom rajzolta. A ruhájának a felragasztása, a rajz, az szép orr és előtte a gombok kiválasztása, az igéző rúzsozás Dorina munkája. Ami viszont igazán megfogott, az a szempilla. Összehasonlítva a többiekével, ennek a malacnak VAN szempillája, ráadásul olyan, ami "Szépen ki van festve és ezért olyan hosszú és göndör!"... :D

Hogy jön ez a kép a 90 napos diétához vagy a futáshoz. Nagyon egyszerű: SEHOGY! :D De meg kellett mutatnom a nagyvilágnak a vidám, kisminkelt, rózsaszín malacot.

A szakmához visszatérve: ma tésztanap volt. Grízes tésztát ettem Jujóka féle őszibarack lekvárral, most este pedig tortát. Holnap gyümölcsnap.

Ma lefutottam az első ÖTEZER méterem!!! :D Tessék gratulálni. Átlag ~6:20 kilométerenként (teljes távra 31:27).

Tudom, hogy ez még nincs egy szigetkör sem, ráadásul az ott futókhoz képest az idő... gyalázatos. De önmagamhoz képest: JÓ! :) Élveztem a futást és nem láttam csillagokat a végén.

Szólj hozzá!

Címkék: futás pig 5000

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr273745398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása