Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

YES! Javultam :)

2012.01.03. 21:42 :: Paco

A futásban most nem kellett kilenc perc. Új rekordot állítottam fel! 7:52!!! :)

Amikor megérkeztem a kapunkhoz, láttam ahogy robbannak a tűzijátékok a tiszteletemre. 10 másodperccel később rádöbbentem, hogy csak én látok csillagokat, annyira kifutottam magamat. De sikerült.

Ekkora javulásra, úgy értem a következő 1:08 lefaragására tutira várni kell, nem fog sikerülni holnap, de ha már ezt sikerül megismételnem, akkor örülni fogok.

A vacsora ismét finom volt. A kötelező déli, vagyis paradicsomos káposzta.
Imádom, nincs ezzel gond, de délben 650g volt és utána egy kis nyers káposzta, most este kevesebb (állítólag kevesebbet lehet csak enni estére) és most felfújt rendesen...

Holnap tészta nap, aminek a tudományosabb neve szénhidrátnap. Várom. Több ok miatt.

  1. szeretem a tésztát. bármilyet, bármilyen formában.
  2. vacsorára a Kedvesem szerint kötelező két szelet csokitorta
  3. ÉHES vagyok

Azt még nem tudom mi lesz a holnapi menü, majd kitalálom. Csak a reggeli üres KV és a délelőtti (reggeli) gyümölcs a biztos.

Szólj hozzá!

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr843517647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása