Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Negyedik ciklus: DONE

2012.01.17. 22:35 :: Paco

16. nap

Délelőtt esett a hó. Pont annyi, hogy a garázsfeljárót le kellett takarítani, az udvart el kellett söpörni, hogy lehessen közlekedni. Nem esett annyi, hogy a gyerekekkel tudjunk szánkózni, hógolyózni vagy hóembert építeni. Esetleg mindegyiket. Cserébe minden gusztustalan szürke latyak, ami estére lefagy. Autóval közlekedni az utcánkban nem lehet. Nem lehet feljönni az emelkedőn. Nem szeretem.

Emiatt most nem is tudtam futni. Beöltöztem, elindultam. Már az elején éreztem, hogy ez nem lesz most jó. Három keresztutcányit le, majd balra. Ahol csak tudtam a havon futottam, mert ahol már egy autó elment, nagyon csúszott. visszafele egy, mondom EGY keresztutcányit tudtam futni, mert minden lépésnél megcsúszott a lábam. Le nem taposott hó nem volt az úton, a járdán pedig letaposott és ráfagyott volt csak. Az még rosszabb, mint a jég az úttesten.

Ezért vissza akartam menni a másik utcára, de a sarkon meg elcsúsztam és elestem.

Nem futottam csak kb. 1.200 métert, nem volt jó. Ráadásul szinte üres gyomorral. Ehettem ugyan egész nap gyümölcsöt, de az mégsem nevezhető csülkös pacalnak... :)

Ettől eltekintve nem volt rossz. Már le tudok futni 4.420 métert fél órán belül, és január másodika óta leadtam a 80,3 kg-ból 4,5 kg-ot. :)

Kiraktam ma két receptet, de még mindig van lemaradásom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr413572277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása