Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

A nap kérdése: pörkölt vagy paprikás? Esetleg egyik sem?

2012.01.22. 21:42 :: Paco

21. nap

Nagyon gyorsan eltelt ez a nap. Reggel természetesen átjöhettek a gyerkőcök az ágyunkba, hiszen vasárnap reggel van. Nem sokáig bírták most sem. :)

Délelőtt főzőcskéztünk. Sikerült finomakat összehozni. :)

Gyros

Tényleg finomak lettek. Szeretem a húsnapokat. :) Én gyrost ettem a gyerkőcök természetesen bbq-t. De rendben is van ez így.

Szeretik a sült krumplit (ami ma nekem nem lehetett), szeretik ketchupbe és majonézbe tunkolni. Természetesen kézzel. Pedig Artúr is ügyesen használja a kést, villát, de a krumplit szeretik megfogni. Ebben egyformák. Nem sok dologban hasonlítanak egymásra. Az uborkát is másként szeretik. Dorina a savanyú uborkát szereti, mindenhez meg tudja enni. Artúr a nyers uborkát szereti, mindent tud hozzá enni... :D

Ők bezzeg ehettek vakondtúrást is, nekem a sok tejszín miatt tésztanapon sem szabad, de majd ha vége lesz!!! :D

Lassan letudom a negyedét és haladok. 80,3 volt a kiindulás (tudom, soxor leírtam már, de engem motivál), ma reggel lement 75 alá. Egészen pontosan 74,8 kg-ot mutatott a mérleg. Erre lehetett is számítani, hosszan gyümölcsnap után jött. Holnap reggel majd megint vissza egy kicsit. A mai nap után pláne. De akkor is jó a tendencia.

A futás is alakul, 29 perc alatt tudom hozni a 4.420 métert, ma pl 28:44 volt az idő. Aki ezen fanyalog, annak "toll a fülibe". Csatlakozzon hozzám egyik este!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr813721806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása