Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Pulykapöri

2012.01.10. 21:39 :: Paco

Hozzávalók:

  • pulyakhusi biztos kell

Ezt még nem írtam meg, de mivel hivatkozok erre a posztra pl a "Majorannás sült pörkölt tejföllel" receptjénél, létre kellett hoznom... :D, bocsi.

Egyébként mókás, mert ennek a pörinek háromféle felhasználása lett. Komolyan.

  1. Gyerkőcök ettek belőle. Rendesen pörköltként. Az egyik tésztával, a másik rizsával (már mondatam, hogy nagypapám miatt rizsa). Majd az egyik miután meglátta, hogy a másik rizsával eszi kért ő is. Egy óra múlva megint éhes lett, akkor megette a maradékot.
  2. Húsnapon nem lehet tésztát enni. Sajnos ide tartozik a tészta, a tarhonya, a galuska is. Nem lehet keményítőt enni, ide tartozik a RIZSA, a zöldborsó főzelék, a zöldpaszuly főzelék stb. Vagyis a pörkölt normál felhasználása jelenlegi ismereteim szerint kizárva. :-/ Pedig szeretem. Hogy mégis ehessünk belőle azt találtuk ki, hogy a finom szaftot felhasználjuk zöldségnapon, ami keményítőnap és megesszük rizsával. Lehet, hogy nem túl izgalmas, de most jó ötletnek tűnik.
  3. A hús részéből saját fogyasztásra meg kipróbálom a "Majorannás sült pörkölt tejföllel" csodát az én ötletem alapján összerakva. Mivel ma ezt ettem (nagyon finom lett), kirakom az elkészítését, de abban megemlítem ezt a posztot.

Mint látszik nem kell üresen enni a pörköltet. Minden alkatrésze felhasználható és a kölkök is szeretik.

Szólj hozzá!

Címkék: recept

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr283535432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása