Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Berágtam a mérlegre...

2012.01.15. 22:48 :: Paco

14. nap

Tegnap azt mondtam, hogy jó nap volt, ma inkább azt mondom, hogy vegyes. Reggel nézeteltérésem volt a mérleggel.

Azt hittem, hogy a diéta végén felrajzolt grafikon a testsúlyomról egy szigorúan monoton csökkenő függvény képét fogja mutatni, esetleg egy szigorúan csökkenőét. Ezzel szemben legalább egy lokális minimuma lesz ennek a függvénynek a vizsgált intervallumban és csak remélni tudom, hogy nem lesz több és remélem, hogy lokális maximumból is lesz egy, de csak egy.

Ennyit az analitikáról, de milyen dolog már az, hogy a tegnap reggeli 75,9-kg-ról ma reggelre 76,8 kg lett? Nem szeretem a jojót játéknak sem. Tegnap jó időt futottam, mégis visszafele ment.. :-P

Ma egyébként még jobb időt futottam. :) 18:29!!! :D Vagyis holnaptól 3+3+1 lesz a napi penzum.

Végezetül annyi, hogy bővült a recepttár két húsnapra és egy keményítőnapra való finomsággal.

Tessék megnézni a receptek között és ha tetszett, akkor egy Like-ot nyomni! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr233550184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása