Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Tésztanap!

2012.01.04. 11:58 :: Paco

3. nap

Reggel üres KV, kicsit később két banán és egy alma. Megittam már fél liter gyümölcsteát (ízesítés) nélkül. Most ne legyek boldog?

Szerencsére mindjárt féldél, így csinálok valamilyen paradicsomos szószt a tésztára. Az esti tortát már megvettem, alig várom. Finom Sacher-torta, amit a kölkök is szeretnek. Gondolni kell rájuk is, nincs mese. Nem akarok most közhelyeket pufogtatni, hogy mi akartunk szülők lenni, meg hogy első a gyerek. Nem erre céloztam. Artúr képes arra, hogy

MEGSZAKÍTJUK A BLOGOLÁST, FONTOS HÍRT KAPTAM:

Alekosz megállapodik!!! Több ok miatt sem a videót tetem be. Részben még nem tudom és nem akarok ezzel most tökölni, részben nem akarom elvitatni véletlenül sem a comment.com elsőbbségét velem szemben.

De néhány gyöngyszemet idéznem kell. Hangosan röhögtem, amiért szégyellem magam, de még a könnyem is folyt. A végére megsajnáltam Demcsák Zsuzsát.

Betti: ...látom, hogy velem foglalkozik a legtöbbet.
DZS: Aha, és ez így van Alekosz?
Alekosz: Igen, kétség kívül. [...] Ez már nem állapot ami van. [...] Úgy érzem Betti az a lány, akit mindig is kerestem.
DZS: Mert az elmúlt időszakban érezhetted így ezt egy párszor...

Alekosz: ...azon túl, hogy gyönyörű olyan gondolkodás móddal és értékekkel rendelkezik, amiről nem is tudtam.

Alekosz: ...megvan benne minden, amire egy férinek szükséege lehet.
DZS: és az mi a te esetedben?

Itt kezdett el folyni a könnyem...

DZS: Betti, te mit szólsz Alekosz ellentmondásos megítéléséhez?
Betti mosolyog
DZS: ha... ha érted a kérdést.

Ilyen nincs. :D Ezek után elmagyarázza a kérdést... :D

DZS: Ez lehet, hogy most kellemetlen neked Betti, de akkor most mi a helyzet a két másik lánnyal? Tündével és Másával?
Betti csönd...
Alekosz ránéz Bettire...
Majd Alekosz ránéz DZS-re...
DZS: Alekosz?
Alekosz válaszol

Erről ennyit, nézzétek meg, hat perc az egész. Megértitek miért sajnáltam a végén Zsuzsát, ő még csak nem is röhöghetett közben. Az "őszinte" mosoly a végén mindent elárul... :D

demcsak_alekosz_interju.jpg

BRÉKING VÉGE, BLOGOLÁS FOLYTATÓDIK

Artúr képes arra, hogy 10 másodperccel azután, hogy elment az asztaltól tele hassal visszajöjjön és az ölembe ülve egyen abból, amit én eszek és véletlenül korábban nem látta.

Most már tényleg éhes vagyok, a videó feltartott. :D

Szólj hozzá!

Címkék: paradicsom tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr203518764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása