Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Nem volt rossz a gyümolcsnap

2012.01.05. 22:05 :: Paco

Túléltem az első gyümölcsnapomat. A mai napból még van ugyan bő két óra, de már látom a fényt az alagút végén.

Azt hittem sokkal nehezebb lesz. Futás közben viszont rájöttem, hogy nem olyan tragikus a gyümölcsnap, ami majdnem koplalás. Azért sem tragikus, mert lehet enni és folyamatosan inni, valamint régebben volt olyan, hogy egész nap nem ettem egy falatot sem (bár akkor még füstöltem rendesen). Inkább a tudat zavart, hogy be kell tartanom egy szabályt, hogy igazodnom kell valamihez, ami eddig nem volt. Inkább tudat alatt tiltakoztam ellene.

Ettem banánt, almát, mandarint. Ebédre egy nagy konzerv barackot. Rengeteg teát ittam, pontosabban nem olyan rengeteget, mert azért elmaradtam a víznapra kiírt legalább három litertől (január 30-án lesz), de önmagamhoz képest sokat. 4 nagy bögre gyümölcstea (fél literes) forrón és melegen. Természetesen mindenféle hozzáadott ízesítő nélkül. Szerencsére szeretem így is. :) A kávét is cukor nélkül iszom, meg az Unicum is keserű... ;)

Azt nem tudom még, hogy csak elviselni tudom majd vagy meg is szokom, hogy nem (mindig) ehetek azt amit a kölkök. Ma, hazafele beugrottam a Lidlbe húsért meg egy-két apróságért. Jujóka telefonált, hogy nagyon későn ér haza, így gyerkőcök mai vacsija és mi holnapi ebédünk elkészítése az én feladatom lett.

Mit csináltam? Egy király salátát, kínai kel-paradicsom-paprika-uborka kombót :) egy elég nagy adaggal, de ha egyszer imádom. Holnap majd ebéd előtt lefényképezem. Nyakon öntöm egy pohár joghurttal és jöhet hozzá a sült hús.
Ez sem volt túl bonyolult, csak beleraktam sütőzacskóba, szórtam rá két fajta fűszerkeveréket, bekötöttem és ment a sütőbe. Remélem finom lett, az illata minden esetre Isteni. :)

Végezetül csak annyi, hogy most kicsit lassabb voltam mint tegnap. 7:40. Gondolkoztam ezen a futáson is, majd egy külön posztban kirakom.

Szólj hozzá!

Címkék: főzés futás gyümölcsnap

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr43522939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása