Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Ilyet soha többet...

2012.01.18. 22:46 :: Paco

17. nap

Húsnap.

Csodás dolog válogatni olyanokból, amiket szeretek. :) Húsevő vagyok és bár imádom a zöldségeket is, nem lennék önszántamból vegetáriánus.

Ma ilyen nap volt. Eszembe jutott, hogy nagyon készülni sem kell, mert a fagyasztó szekrényben van bepácolt tarja. A tökéletes ötlet varűzsától megszédülve készültem hozzá. :) Előző este kiugrott a fagyasztóból és szépen felolvadt a hűtőben, így azzal már nem kellett foglalkoznom. Elővettem a rég használt konyhai grillsütőt és lekezdtem a sütést.

Ilyet soha többet... Konyhában ilyet soha többet. A kertben szeretek grillezni. Mindenfélét. Szereti is mindenki, el szokott fogyni. De arra azért nem gondoltam, hogy a konyha és a nappali füstben fog úszni (na jó, ez túlzás, de kicsit füstölt a zsír) és büdös volt. Pontosabban a sült hús finom illata lengett be mindent és a lakásban ez nagyon környezetidegen volt...

Finom volt... tényleg. Jól is laktam, megettem a sült hagymát is és király volt a harmadik fajta káposztasaláta is hozzá. Levesnek most nem kockából készültet ittam, hanem "Húsleves gazdagon Jujóka módra" levét.

Grillezett hús

Ettől függetlenül a diéta előírását megszegve nem az volt a vacsorám, amit ebédeltem (mínusz a leves). Nem mertem kockáztatni a testi épségemet. :D Egyszerű rántott húst ettem, amit a gyerekek, köretként pedig rizsa helyett a káposztasalátát.

Most receptet raktam ki és közben néztem egy igazi filmeposzt 1988-ból! Véres játék (Bloodsport) Jean-Claude Van Damme főszereplésével. Emléxem, gimiben kikockáztuk azt a jelenetet, amikor a bárnál kicseréli a pénzt a srác kezében. :D VHS kazetta azért még messze nem produkált olyan minőséget egy képcsöves TV-n állóképként, mint manapság a blue ray filmek egy full HD-s készüléken, de meggyőződésünk volt, hogy látjuk az ujjai között a pénzt, mielőtt kicserélte volna.

A futásról csak annyit, hogy ma szerencsére olvadt annyit napkozben a tegnapi hó, hogy nem csúszott az út és ezért tudtam futni, esés nélkül. Nagyon jó volt. 3+3+1 vagyis 4.420 méter. Az idő 27:55. :) Ha 27 alá sikerül vinnem, akkor emelek a távon.

Végezetül: négy teljes ciklus után ma reggel pontosan öt kilóval mutatott kevesebbet a mérleg. Holnap lehet, hogy megint több lesz, nem érdekel. Élvezem, amit csinálok. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr583575385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása