Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Az elsőnek vége, jöhet a második

2012.01.06. 13:34 :: Paco

5. nap

Úgy értem jöhet a második négynapos ciklus. :) Ugyanis az első lezárult, ma reggel elkezdtem a másodikat. Szerencsére ez is, mint mindegyik szakasz, fehérjenappal (gyk. [ebben az esetben én, mert még puskáznom kell] húsnappal) kezdődik.

Reggel KV, két banán. Délelőtt egy alma és sok tea. Délben... Ez a legjobb: husiii! :-D salátával.
Mindkettőt én követtem el, a salátát is és a sült combokat is.

Sült comb salátával

Így még jobban szeretem:

Sült comb salátával és joghurttal

Ha választanom lehet, akkor inkább joghurttal eszem a salátákat, mint olajjal. Ebben az esetben az "inkább" 51-49 arányt jelöl. :)

Végül ennyi maradt:

Elfogyott...

Igen, a tányér mellett egy másik doboz van, abból szeretem enni a salátát kanállal. Teljesen tele volt az 1,2 literes doboz. Mindet megettem.

Ezek után jött 2 dl 2,5 dl üres húsleves, ami fél leveskockát jelent, állítólag azonnal lehet fogyasztani, én meg mindenevő vagyok. Ezért is lett a 2 dl helyett 2,5. (Ha ezt meg kell magyarázni, akkor kérdezz! ;-) ) Erről nem csináltam képet. Olyan, mintha teát öntöttem volna bögrébe, nem túl szexi. Ráadásul olyan bögrém sincs, mint a reklámokban a szőkének. Azt hiszem Knorr instant levest szürcsöl az íróasztala mellett.

Most egy KV, az ugye korlátlan mennyiségben lehet és a komfortérzetem tökéletes lesz.

Megéri csinálni? AHAM! :) 80,3-ról indultam, ma reggel 78,0-t mutatott a mérleg digitális kijelzője.:) pedig csak négy nap telt el.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta joghurt fehérjenap sült husi

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr463524103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása