Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Ötödik ciklus: DONE

2012.01.21. 21:42 :: Paco

20. nap

Szerencsére ezen a napon is futottam egy jót, egészségesen étkeztem és reggel már a mérleg sem volt az ellenségem.

Tegnap ugyan morcos voltam, de csütörtök este sok vizet ittam. Ma reggel ismét 75,3 volt és mivel ma gyümölcsnap volt, holnap elvileg alacsonyabb számnak kell megjelennie. Természetesen nem vehetem biztosra, hiszen azért gyümölcsöt ettem rendesen és sok-sok teát ittam, plusz meggyes ásványvizet.

Nem nagyon tartozik ide, de a vízről most az jutott eszembe, hogy védőitalként is funkcionál. Nekem is kell egy bő hét múlva víznapot tartani. Legalább három literrel kell lenyomni... Nos... Hat doboz sörrel reggel hat és éjfél között könnyebben végeznék és jobban is élvezném, mint a három liter vizet, de majd meglátjuk,

Visszatérve a meggyes ásványvízre. Délben csináltam egy gyors és nagyon-nagyon egyszerű gyümölcssalátát, abban megemlítem. Tessék megnézni! :)

Most viszont csak ennyi. Holnap több recept is ki fog menni, holnap majd többet tudtok olvasni tőlem.

Jó éjt.

Ps: A futás... 3+3+1 (4.420 méter) 28:15. A húsnapon futottam ennél jobbat. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr793644196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása