Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

3+2

2012.01.08. 22:57 :: Paco

7. nap

Szép vasárnap volt. :) Reggel ugyan hat óra előtt már Artúr kukorékolt. "Apaaa, átmehetek a nagyágyba?" (Szombaton és vasárnap reggel bebújhatnak közénk és onnan nézhetnek néhány mesét.) Majd miután kényelmesen elhelyezkedett jött a következő párbeszéd:
Artúr: Apaa, kapcsolsz mesét?
Apa: Kisfiam, még nincs ilyenkor mese. (megpróbáltam naivan lebeszélni)
Artúr: De a Minimaxon van Dora! (mélyütés... tudja, hogy igaza van, tudja, hogy van ilyen csatorna, amin csak mese megy folyamatosan és tudja, hogy a Dora nem "csúnya mese", ezért nézhetik)
Apa: Anya még alszik és ilyenkor még nem szoktatok mesét nézni, tessék még aludni!
Artúr: Akkor vakard a lábam. (Csak hogy övé legyen az utolsó szó... Egyébként azt jelenti, hogy masszírozni kell a talpát, mint az anyjának. :))
Minden esetre visszaaludt és fél nyolcig nyugi volt. Akkor szólt Dorina: "Apa, feküdj ide mellém."

Ekkor már tudtam, hogy számomra eljött az ébredés ideje. :) Odafeküdtem természetesen Dorina mellé, de az egy ifjúsági ágy, ergo még nekem is rövid, ráadásul az én kis balerina-hercegnőm sem tud 10 másodpercnél többet nyugodtan ülni, feküdni. Nem is voltam ott sokat, így fogmosás után már főztem is a kávét magamnak.

Ezután sajna kicsit morcos lettem. 78,3 kg-ot mutatott a mérleg!!! 0,3 kg-mal többet, mint tegnap reggel. Ez nooormális?

No mindegy, ez van. Ha egy hét után kell mérleget vonni, nem olyan rossz a helyzet. Lement két kiló és hétfőn még komoly problémáim voltak a levegővétellel a futás után, pedig csak 1.300 métert futottam kilenc perc alatt, ami két keresztutcát jelent. Vagyis az egyik utcán le két keresztutcányit, ott el balra , majd ismét balra és a párhuzamos utcán vissza - némi meglepetésre - szintén két keresztutcányit, végül egy balos után egy kegyetlen ötven méteres emelkedő után jön a cél. Tényleg kegyetlen a futás végén. Az emelkedőről/lejtőről most nem találtam jobb képet, csak ezt:

emelkedo.JPG

A kép december 21-én este készült, és valaki ott parkolt le a havazás után, mert nem tudott feljönni... Miért nem ment vissza, rejtély. Az látszik a kerítés lépcsőzetességén, hogy dohányosnak gyalog is elég feljönni, az autótól ráadásul többet emelkedik addig, ahonnan fényképeztem, mint a keresztutcától az autóig.

Visszatérve a futásra. Hétfőn két keresztutca: 1.300 méter, kilenc perc. Ma 3+2 keresztutca: 3.140 méter, 19:40 alatt! :) Alakul ez, komoly riszpekt a futóknak. Meg fogom érdemelni a Nike+ cipőt, ha elérem a 10 km-t.

A 3+2 keresztutca, az akkor is 3+2 keresztutca. :) Höhö, innen a poszt címe, nem az együttesről. Ha valaki nem emlékezne rájuk, akkor egy híres számuk a  "Sárgul már a kukoricaszár" :) 0:48-nál a néni az ablakban, zöld kendővel a fején királyul headbangel! :D Zseniális klip! Vagy ha ez nem lenne elég, akkor a "Halvány őszi rózsa" szövegét sokan tőlük tanulták meg. Ne mondd, hogy nem ismered, ha mégsem, akkor nézd meg! De az igazán tuti, az igazán gigamegasláger, a valódi X-faktor: "Kombiné".

A futás fejlődök, ez tény. A reggeli KV is teljesen jó már tej és cukor nélkül, gyümölcs reggelire és délelőtt OK.

Az ebédnél eszembe jutott, hogy a vasárnapi ebéd, úgy értem, hogy az igazi "vasárnapi ebéd": Húsleves és bundás husi sült krumplival és uborka salátával! Még akkor is az, ha nem az. :D Nagyon szeretem. Jujóka nagyon jól főz. Isteni húsleveseket tud főzni. Tele mindenféle földi jóval, forrón tálalva, beleszelve csípős zöld paprika... yes. Csak azért nem szabad belőle három tányérral enni, mert akkor nem maradna hely másnak. Például a rántott husinak tejfölös uborkasalátával. Ugye-ugye? Ez "A" vasárnapi ebéd, ezzel szemben most nem ez volt, mert itt van ez a 90 napos valami. Ma szénhidrátnap van, ergo tésztát kell enni. Főzőcskéztünk is Jujókával. A receptek rövidesen jönnek, addig csak annyi, hogy Ő baracklekváros mákos tésztát evett, én paradicsomszószos tésztát olivabogyóval, Artúr ugyanazt oliva nélkül, Dorina pedig pörköltet tésztával.

Ezek mellett még csináltunk egy finom salátát zeller-káposzta-répa kombóban, készült finom gyümölcslé centrifugával és végül brownie-t sütöttünk vacsorára.

A végén elmajszoltam egy sor keserű csokit, ami nem keserű szerintem, csak 85% a kakaótartalma, és véget ért a nap. Teázás közben született meg ez a poszt.

Holnap és a következő napokban jönnek a mai ételek receptjei fényképekkel, hasonlóan cukkinis lecsó fényképes dokumentumához. :)

Szólj hozzá!

Címkék: futás pörkölt tészta brownie szénhidrátnap 3+2

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr263529853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása