Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

Mégsem szeretem a mérleget...

2012.01.20. 20:25 :: Paco

19. nap

A tegnapi nem túl sikeres futás után ma tudtam teljesíteni a kijelölt távot. Elfáradtam a végére, de legalább végig bírtam. :) 4.420 méter 28:41 alatt (3+3+1, ennek a leírására még semmi nem jutott eszembe, mint a 3+2-nél :) )

Nagyon nem tudok most mit írni. legyen annyi elég, hogy az ebéd mákos tészta volt, természetesen őszibarack lekvárral, a vacsorám pedig - amit két kocka keserű csokival kísértem le - ez volt:

Sacher-torta

Lehet irigykedni... :D

A kép kicsit csalóka. A tányér normál méretű és nem süteményes tányér, vagyis ezek átlagos méretű tortaszeletek, nem  falatos sütik... Csak elfelejtettem odarakni egy villát viszonyítási alapnak.

Ps.: A mérleget mégsem szeretem... ma reggel 76,1-et mutatott. Tudom... a tendencia jó, ráadásul a chilis babból brutális mennyiséget ettem tegnap és nagyon sokat ittam este és éjszaka is (este nyolc után elfogyott éjfélig egy palack buborékos ásványvíz). De akkor is. Ez nem tetszik nekem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr63602356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása