Fogyás vagy ruhacsere? :)

Friss topikok

  • Paco: @NikiMiki82: Köszönöm az elismerést! Lájkold a blogot Te is, Te lehetsz a tizedik. :) Ps.: A köve... (2012.01.09. 21:22) A 90 napos diéta leírása

Archívum

HTML

A dilemma megoldódott - nem törtem meg a sushi nyomása alatt

2012.01.12. 22:26 :: Paco

11. nap

A reggeleket már teljesen megszoktam. felkelés, fogmosás. Kölköket ébresztem több-kevesebb sikerrel. Üres KV, két banán és egy alma reggelinek és azután csak üres tea vagy víz, napközben még 2 kávé. Egy picit csodálkozom ezen. Néhány hete még napi 5-8 eszpresszó volt az adag, ma három, tegnap kettő. A végén teljesen egészséges leszek. :)

Az ebéd finom volt. Tésztát kellett enni, lévén tésztanap van, bocs... szénhidrátnap van. Gondolkoztam a pizzán de most nem akartam paradicsomosat enni. Mi lenne ha gőzgombócot csinálnék? Sokáig tart, bár ez csak kifogás volt. Következő ötlet a PENNE! A kedvenc tésztafajtám.Ugyanaz mindegyik tészta egy gyártótól, de nekem akkor is ez a legfinomabb. Azonban ezt sem akartam paradicsomszósszal enni, ezért valamit ki kellett találni hozzá. Egy kevés zöldséget ilyenkor fel lehet használni a diéta leírása szerint, ezért jött az ötlet a cukkinivel. Így készült el a póréhagymás cukkinis fussili, hiszen a penne a kedvencem. :-/ Azt hittem az van fenn a szekrényben, hát nem. Fussili volt, majd legközelebb pennét fogok enni. :)

Az elkészült ebéd

Finom lett, javaslom kipróbálásra de a paprikával és a borssal vigyázzatok, csak óvatosan.

A reggelihez hasonlóan azt is megszoktam ezalatt a 10 nap alatt, hogy délután csak tea vagy víz és éjszaka nincs evészet. Csak vacsora, ami most megint torta volt. Az egyik biztosan Sacher-torta de a másik mi volt, az rejtély... Ehető volt, de pontos leírást vagy nevet nem tudok mondani, csak azt, hogy csokitortára emlékeztető édes süti valami fura édes krémmel a fedő csokiréteg alatt.

Teljesen mindegy, a futás után jól esett. :) A szokásos 3+2 volt. Most kicsit lassabban mint tegnap 19:43.

Úgy látszik a húsz perc alatti időre álltam rá a 3.140 méteren. Ennek a háromszorosánál is valamivel többet kell teljesítenem, hogy elérjem a kitűzött célomat. Hajrá! :)

A mai naphoz még annyi, hogy ellenálltam a kísértésnek, a dilemmám megoldódott. Nagyon fájt a szívem, belül zokogtam, de erős voltam. :) Majd a 90. nap után.

Szólj hozzá!

Címkék: futás torta póréhagyma cukkini tésztanap

A bejegyzés trackback címe:

https://90napeloszor.blog.hu/api/trackback/id/tr23541273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása